Eura Mobil Profila T på Mercedes Benz

Dato: 31- 01- 2022

Vi forventer at få nyskabelsen Profila T på Mercedes Benz hjem slut marts/start april.

Den kommer i 2 forskellige indretninger: 676 EB og 696 EB. Begge i Autocamp Premium og fyldt med udstyr.

Vi opremser de fleste af herlighederne her:

  • Sortlakeret førerhus
  • 170 HK Mercedes-motor 417 CDI m. 9-trins automatgear
  • Lydisolering fra motor
  • Fartpilot
  • Elektrisk parkeringsbremse
  • El-sidespejle
  • Læderrat m. ratbetjening
  • Radio (DAB) m. bakkamera og navigation
  • Panorama-tagluge
  • Fuldautomatisk klimaanlæg i førerhus
  • Trådløs opladning af mobil
  • Helgalvaniseret AL-KO-chassis
  • ALDE vandbåret centralvarme
  • Høj dobbeltbund på 19,5 cm
  • 2.700 liters garage med højde på 1,25 m
  • DuoControl automatisk gasomskifter
  • DK Gaspakke m. filter, regulator og brudsikring
  • Ladebooster og smartshunt batteristyring
  • Elektrisk tagventilator
  • 142 l køleskab med frostboks
  • 3 gasblus
  • 140 l friskvandtank og 100 l til spildevand
  • Kombineret toilet m. håndvask og brusebad
  • Markise
  • Solcelleanlæg 150W
  • Lithiumbatteri
  • 16” alufælge
  • Udvendigt gasudtag, bruseudtag og multifunktionsstik
  • SOG toiletventilation
  • 4 selepladser
  • 2 høje enkeltsenge der let bliver til stor dobbeltseng
  • Mulighed for opredning i siddegruppe 2 x 1,15 m
  • M.m.

Pris: 1.149.900 kr.

Vognen er 7,12 m lang. 2,32 m bred og 2,92 m høj. Ståhøjde indeni 1,98 m.

Max. vægt 3.500 kg.

Køreklar vægt ifølge fabrikken 3.165 kg.*

* Køreklar vægt er med 90% brændstof, 25 l friskvand, 11 kg gasflaske samt vognens fører på 75 kg.

På grund af dine cookieindstillinger er det ikke muligt at vise indholdet på vores side. Så benyt enten eksternt link eller opdater dine cookieindstillinger.


 

Krisen skabte nyhed fra Eura Mobil

Intet er så skidt, at det ikke er godt for noget. Det handler denne nyhed om.

Coronavirus har medført krise hos producenter af autocampere i hele Europa, hvor mange i perioder har været lukket eller kørt med stærkt reduceret produktion. Især Fiat har svært ved at levere undervogne, men der er også stor mangel på f.eks. vinduer og tagluger.

Efterspørgsel og faldende produktion
Selv om Eura Mobil fik 30% flere bestillinger på campere i 2021, måtte de skuffe en del, for produktionen faldt med en femtedel takket være manglen på undervogne og komponenter. Fabrikken så sig nødsaget til at indføre 4-dages uge.

Sidste sommer lykkedes det dem at få en aftale med Mercedes-Benz om levering af 500 flere undervogne/førerhuse, og siden har Eura Mobil udviklet en nyhed, der netop er gået i produktion - og som vi kan præsentere her.